2021. január 28., csütörtök

Rőmer márkájú,csecsemőnek való,pamut huzatos,puha betétes:0-13 kg-os súlycsoportos autósülés - Jelenlegi ára: 13 454 Ft

Eladó egy Rőmer márkájú autósülés, hordozó, pamut mosható huzatos, lengőkaros 0-13 kg-os súlycsoportos, szabványnak megfelelő, fémcsattal rendelkező, 3 pontos automata övvel. a karja több állásban állítható, hátra is és lehetőség van a gyermek etetésére is, ill. ha már cseperedik a bébi, saját súlyánál fogva tudja hintáztatni magát benne. Elég hosszú autósülés, kényelmesen elfér benne egy hosszabb kisbaba is, nekem ez fontos szempont volt, mert a fiam elég hosszú baba volt. Nagyon kényelmes hordozni, jól kihasználható, én 8 hónapos koráig tudtam használni a fiamnál, de mint írtam hosszú kisbaba volt, egy kisebb gyermek akár tovább is használhatja. Maga az ülés alatt található egy vastag hungarocell rész, ez teszi puhábbá az ülést. A pamut huzatba pedig nem sült bele a gyermekem nyáron, felszívta a nedvességet. Márkás, magas minőségű termék csak ajánlani tudom azoknak, akik megfelelő árért minőséget szeretnének.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az autósülést !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 13 454 Ft
Az aukció vége: 2021-01-28 22:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése