2018. május 31., csütörtök

Akváriumi műgyanta háttér 87x37,5cm - Jelenlegi ára: 4 999 Ft

Köszöntelek az aukciómon: )
Ezen az aukción egy akváriumi azt hiszem műgyanta háttérre licitálhatsz. 87cm széles 37, 5cm magas. Nem tudom pontosan mikori de pár éves. Én már ezzel együtt vettem az aksit. Kb. két évig volt nálam. De aztán szétszedtem az aksit újra telepítettem a halakat és saját hátteret csináltam. Így ez feleslegessé vált ezért megválnék tőle. Igyekeztem minél több képet csinálni róla. A Kivétel után nem lett letakarítva. Nem annyira erős a színe mint a képen.
Köszönöm hogy benéztél hozzám: ) Ha időd engedi kérlek nézd meg a többi termékemet is, hátha megtetszik még valami: )
Jó licitálást: )
Postázom is de csak hagyományosan tudom. A postai csomag díja: 2kg. -ig: 1530ft. Vagy ajánlott levélként postán maradóan.

Jelenlegi ára: 4 999 Ft
Az aukció vége: 2018-06-21 22:43 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése