2017. november 29., szerda

Bűn az élet... - Jelenlegi ára: 100 Ft

Az író így vall legújabb könyvéről: "Régóta csodálkozom azon, hogy egy egész ország arra büszke, hogy okosabb, mint a saját rendőrei. Éreztem, hogy az igazság közelről bizonyára másként fest, de sokáig nem törődtem ezzel az előítélettel. Mikor azonban tapasztalnom kellett, hogy a bűnözés - különösen az erőszakos bűncselekméynek - egyre inkább ostromolja Budapestet, sőt Magyarország közbiztonságát, úgy gondoltam, meg kell ismertetnem az olvasókkal a rendőrség munkáját és embereit. Ehhez persze előtt nekem magamnak kellett megismernem őket, másfél évet szántam rá. Budapest nyolcadik kerületétől Zala és Borsod megyéig bejártam a fontosabbnak gondolt területeket, beszéltem járőrökkel, nyomozókkal, vizsgálókkal, katonai ügyészekkel, sok száz emberrel. Azt hiszem, hogy ez a riport mind szándékában, mind terjedelmében a legfontosabb valóságfeltáró vállalkozásom.

Jelenlegi ára: 100 Ft
Az aukció vége: 2017-12-20 18:10 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése